26 Mayıs 2008 Pazartesi

"büyük düşler"

Şimdiye kadar iki kişiyi sevdim ya da sevdim sandım bilmiyorum...Üçüncüyü görmeken korkuyorum yine mi, yine mi...Korkuyorum bu sefer de yarı yolda bırakılmaktan...Düş görmüş misali tam yarısında uyarılmaktan...Egolarının tatminiyle biten sevgilerinin kurbanı olmaktan...Sert ve mert olmayı marifet bilip sokak karılarından daha dönek olmaları görmekten...Aşkın öldüğü yerde öylece kalakalmaktan...Ve terkedilmekten...

Biliyorum korkunun da ecele faydası yok, bu sefer diyorum Allahım bari bu sefer bir şans tanı bana, bir şans sadece bunların "büyük düşler" olmadığını görebileceğim bir şans...

1 yorum:

sophistiki dedi ki...

Canım benim o kadar doğal ki sevmekten korkman ve o kadar anlıyorum ki seni...Ama eminim ki beklediğin kişiden en ufacık bir belirti görsen senden hoşlandığına dair geçmişte olan biten herşeyi unutacaksın ve onları sanki hiç yaşamamışsın gibi hissedeceksin.Bu işler böyle gerçekten. Beni düşün: ne kadar çok sevdim ve sevildim de aslında karşılıksız değildi ama yanlış birine haketmediği kadar değer verdim belki o yüzden üzüldüm ama şimdi seviliyorum çok sevimli biri tarafından. Seviyorum diyemiyorum henüz ama sevmek istiyorum onu çünkü yanında huzur buluyorum, bu da yeterli şimdilik bence. Neyse uzatmadan söyleyeyim ki: KORKMA, ÜSTÜNE GİT HERŞEYİN (sonunda bi parça üzülmek olsa bile ısrarlı ol mutluluğu yaşamak hedefinse) =)öpüyorum...